onsdag 8 april 2015

Vinst med Vitamin Well

Det är inte ofta jag vinner, ändå brukar jag tävla i dom flesta tävlingar jag hittar i olika tidningar och i många av tävlingarna som florerar på Facebook och instagram!

Men när jag vinner är det något bra!
Förr förra sommaren var jag med i en tävling hos funlight och vann ett par nya löparskor från asic.
I höstas tävlade jag i en bloggtävling om flest träningsminuter på en vecka, just den veckan hade jag tre danskvällar så det blev lätt att få ihop många minuter och jag vann ett kit med flera olika träningsprylar!

För ett tag sedan tävlade jag med vitamin well om startplatser till vårruset för hela laget och en månadsförbrukning av vitamin well och igår kom ett grattis, du är en av våra vinnare!


Perfekt, då ska jag bara bli frisk igen då och börja springa! 
 

Inga kommentarer: