onsdag 8 april 2015

Stormen kom!

Lillprinsen slog upp ögonen 06.42 efter en jobbig natt med hemsk hosta och många uppvaknanden.
Prick 08.00 knackade elbolaget på dörren för att byta elmätare och 
08.23 hade vi bytt sängkläder, ätit frukost, sett ett avsnitt av unga bönder och ett avsnitt Svett och etikett. 
Ja ni förstår det blev en lång förmiddag! 

Men sen inföll sig lugnet, ute blåste det storm, upp emot 20 sekundmeter om vi ska tro väderkvinnan på tv.
I uterummet var det dock väldigt varm och skönt! Barnen lekte pch jag fick mig en timme i fåtöljen med en ny bok!


Tillslut gav vi oss ändå ut i blåsten för en liten promenad och Sean ett möte på banken!

Kvällen har jag spenderat med tränarna för tjejernas fotbollslag, de här kommer bli toppen! Jag ser riktigt fram emot fotbollssäsongen även om det är en hel del jobb "behind", tur jag har påsklov just nu!

Inga kommentarer: