måndag 13 april 2015

Måndag igen!

En dag på jobbet och jag önskar att det vore dags för långhelg igen!

Vaknade i alla fall väldigt tidigt imorse, Lillskruttan kom ner och la sig hos mig och lillprinsen redan innan 05 och efter de är det inte värt att sova mera!

Jag klev upp och tog mig en timmes promenad medan barnen la sig i soffan med täcket och såg tv!

Hela dagen blir så mycket bättre, piggare och dessutom frisk luft! Skönt även om det regnade halva rundan!

Middag fick vi hos mamma idag och jag har äntligen löst logistiken för morgondagen med tre barn, en fotbollsträning, ett möte kl 17, ett kl 18-21, ett kl 20-21 och en karl som jobbar sent!
Att mötena krockar kan jag inte göra något åt, jag får smita. Huvudsaken att det löste sig med barnen, allt tack vare snälla kompisar! 

Jag har inte gjort alla förberedelser jag behöver men nu gör jag kväll ändå!

God natt!

Inga kommentarer: