onsdag 21 maj 2014

VAB, Gårdagens lopp med jobbet och cykelkrasch

Igår vabbade jag med Lillprinsen, hostan gör att han knappt sover och har de lite jobbigt att röra sig då han blir ansträngd i andningen!
Så när dom andra cyklat iväg till skolan la jag mig igen och vi tog en skön sovmorgon!
En mysig dag hade vi, bollade boll, lekte med bilar, renbäddade sängar och bara mös! Helt plötsligt var kl 15 och skolbarnen var hemma!

På kvällen var det dags att springa ett lopp med jobbet, 6,6 km fast enligt min klocka var det 6,5! Vädret var inte de bästa men de var ett härligt lopp!
Hade lovat L att följa henne hela vägen och hon persade! Härligt att se lyckan!

Efteråt bjöds de på buffé som jag tyvärr fick inta ur en plastlåda i bilen utanför primärvårdsjouren. 

Karln ringde just när vi kommit i mål, då storgrabben hade kraschat med cykeln!
Ordentligt svullen i ansiktet och ett par jack i läppen, men huvud, tänder, armar och ben hela! 


Inga kommentarer: