torsdag 17 april 2014

Skärtorsdagen!

Varför ta de lugnt och bara vila när man är ledig? 
Barnen vaknade tidigt och innan 08 hade vi ätit frukost och jag var igång att göra pannkakor och grönsakstomatröra!
Helt plötsligt mitt i allt kom vi på att leklandet skulle vara roligt och jag packade in 5 barn i bilen!
Ett par timmar där, såg aldrig till barnen och satt mest och surrade och fikade med några andra mammor!
Hemma igen bytte vi bara om för att åka på kalas där släkten samlades för att fira min nyblivna 20-åriga kusin! 
Storgrabben ville inte med utan stannade hos en kompis och ringde sen bara för att säga att han blir kvar över natten!
Så när vi kom från kalaset gick vi grannarna för lite fredagsmys, hockey och grönsaksdip!

Nu känns de rätt skönt att barnen sover och jag själv snart får lägga mig under täcket!
Finns hopp om liv idag, förkylningen är bättre, inte lika ont i bihålorna och jag kan andas trots att jag rör mig! 

Inga kommentarer: