torsdag 17 april 2014

5 veckors förkylning!

Jag har under flera år dragits med riktigt sega, ihärdiga förkylningar alldeles för ofta!
De här året började dock bra, men nu har jag fått min del! Knäpp på kuppen blir jag också!
5 veckor sedan började det bara med halsont och jag tänkte att det kanske skulle stanna där, men sen kom hosta, snuva, ont i huvudet, bihålorna och i början på den här veckan jobbigt med andningen!
I tisdags lyssnade doktorn på mig och skakade lite på huvudet!
"Hur länge sa du de suttit i??"
Ja de är väl inte nyttigt å gå runt å må dåligt, jobba som vanligt, vara för rastlös för att vila osv!
Lungorna lät inte tipp topp och bihålsinflammationen gick inte att ta miste på! 
Så 13 dagar med penicillin hoppas jag ska göra susen! Synd bara man är så jäkla envis och inre knackar på hos doktorn lite tidigare! 

Inga kommentarer: