lördag 8 mars 2014

Skapande lördag!

Karln hade planerar in en heldag med grabbarna och skotern så när jag kom hem från morgonens träningspass drog han iväg!
Storgrabben åkte på badhuset med en kompis och skulle få följa honom hem så jag tog dom andra två och mamma med mig till stan!
Lite lek och pyssel och sedan fika på stan!

Blev dock lite upprörd när jag frågade på cafét om dom hade något mjölkfritt, -ja chokladbollarna sa tjejen, fast dom är förstås bakade ned smör!
Trotsade "reglerna" och gick på affären för att köpa fika och dryck till barnen sen slog vi oss ner på cafét där jag och mamma fick oss lite gofika!

Hemma igen bakade vi pizza och har sedan roat oss med melodifestivalen och lite surr och slösurfning!

En riktigt skön lördag och karln var nöjd han med efter 16 mils skoter (vatten) körning! 

Inga kommentarer: