onsdag 19 mars 2014

Fotoutmaningen - tacksam

Dagens bild lägger jag inte upp här utan ni som känner mig ser den på Instagram.

Jag är förvisso tacksam över en hel drös saker, kärleken, barnen, familjen osv.
Men mest tacksam är jag över att lillskruttan inte var så sjuk som läkarna först trodde. Tacksam över den svenska sjukvården som både fick lillprinsen att stanna i magen nästa hela vägen fram trots att han ville ut redan 20 veckor för tidigt, och tacksam över sjukvården som så snabbt och proffsigt tillslut tog vår oro på allvar och skyndade på utredningen av lillskruttan.
Ingenting visade på någonting farligt och när de allra farligaste var uteslutet kändes de som vi kunde börja andas igen.
Vi får förvisso spendera en hel del tid på sjukhuset ändå för kontroller, läkarbesök och några akuta inläggningar men de är helt överkomligt när jag vet att det inte är något dödligt!

Inga kommentarer: