måndag 24 mars 2014

De blir inte alltid som man tänkt, men det kan bli bra ändå!

Redan på måndagen när jag gick hem sjuk ställde jag in mig på att helgen kanske inte skulle bli som planerat.
Ingen resa till Gävle, ingen dansmara.
På onsdagen återfick jag hoppet då sjudomarna började lätta men på torsdagkväll fick jag lov att bestämma mig för att inte åka ner.
Ville inte lämna och åka så långt när sjukdomarna cirkulerade runt oss.
Så istället för 50 mil bil på fredag eftermiddag erbjöd sig mamma att ändå ta barnen som planerat och jag och M gick på bio och såg Hundraåringen.
Ok film, men inte så mycket mer än så enligt mig!
Men tur jag inte åkte iväg, Lillskruttan fick sitt 3e anfall på mindre än en vecka och blev ordentligt dålig snabbt som attan!
Planerna ändrades igen men slutade med dubbelpass träning på lördagmorgon för mig medan resten av familjen vilade upp sig och sedan en tur inåt landet för att köra lite skoter.

Inga kommentarer: