onsdag 19 februari 2014

Rullande matschema!

Jag och syster kom på en briljant idé! 
M och svågern jobbar tillsammans på samma jobb på samma schema!
Både jag och hon tycker de är drygt och tråkigt att varannan vecka vara ensam med hämtning, matlagning, träningar, körning, läxor (dom tre senare för mig) ibland hamnar vi hos varann på middag, ibland bara för lite surr och ibland hos mamma!

Idag hamnade vi alla här på middag, hamburgare strips och sen chokladkaka och glass till efterrätt! Onsdagen blev genast lite roligare!

Så nu jag jag och syster en utmärkt idé! Veckorna karlarna jobbar sent får mamma stå för hämtning och mat på måndagar, syster onsdag när hon slutar tidigare och jag på fredagar då jag har kortare dag!
Största pressen fick ju jag. Fredagsmiddag har ju liksom lite ner förväntningar än en onsdagsmiddag! 

Inga kommentarer: