torsdag 2 januari 2014

140102

Nu ska man lära sig skriva ett nytt år igen! Tar väl till maj innan de sitter ordentligt!

Började dagen på Vc med lillakruttan för nya prover, jag är inte riktigt nöjd med resultatet än men läkaren tycker inte att det är alarmerade dåligt iaf!
Sen körde jag småtrollen till gympahallen för 6 timmars jullovshandboll! 
Gick till gymmet och körde hårt en timme innan jag åkte hem och gjorde mig en stor omelett till tidig lunch!

Sen hängde jag och lillprinsen hos mamma, framför brasan och i soffan, mycket skön dag! De är så himla härligt att umgås med honom helt själv, som ett annat barn. Lugn, sitter och leker för sig själv hur länge som helst, myser, gosar och sitter länge i knät!
Kvalitetstid delux! 

Till sist var det dags att hämta pappa och syster på flyget! E är tillbaka i Sverige efter ett år i Australien men flyttar snart till London och pappa är hemma från Tyskland! Barnen har kört hårt med dom båda ikväll! 
Så pass hårt att vi slängde oss i soffan allihop efter 20 nät barnen var nattade! 

Inga kommentarer: