tisdag 31 december 2013

Summering av träningsåret 2013

I det stora hela får jag väl vara nöjd. Dansen är det som står för flest träningstimmar, sen kommer gym och löpning. Den totala tiden ger mig ungefär 7-8 timmar i veckan men det varierar rätt bra från vecka till vecka. Allt från 1 timme till 15.
Vad jag däremot inte alls är nöjd med är antalet dagar som förkyld och med ont i halsen. 110 dagar under 2013. 112 dagar 2012. Dvs ingen större skillnad. Bara att konstatera att jag är mycket sjuk!

Nu ser jag fram emot 2014. Grovplanen är gjord, där alla tänkta lopp är inplanerade. Så nu fattas bara strategin för hur jag ska nå målen jag satt upp för dom olika sakerna.

Men jag går iaf in i 2014 med 5e veckan av förkylning trots det en förhoppning om ett ännu bättre år! Målen ska nås, de krävs bara lite vilja och jäklar anamma!

Inga kommentarer: