onsdag 4 december 2013

Julkalendern - 1. Berätta om din stil

Klädstil då alltså, jag vet inte om jag har någon speciell stil. Svart är min färg och jag gillar inte sånt som sticker ut för mycket. Inte allt för mycket färg även om min garderob även innehåller lite rosa, lila, blått och vitt.
Enkelt och bekvämt. 

 Hemma går jag mest runt i mjukisbrallor och linne eller träningskläder. 

Träningskläder är för övrigt nästan favoritplaggen, sköna och snygga. Nu för tiden kan man ju till och med klä upp sig i träningskläder även om man ska göra annat än just träna.

De blev lite jobbigt när jag började jobba och insåg att jag inte längre kunde gå i bara mjukisbyxor och linne, eller dra på mig träningskläderna redan på morgonen fast passet inte skulle ske förrän på eftermiddagen.
Dessutom känns de fel att gå i samma kläder mer än en dag i rad. Vilket egentligen gör att jag skulle behöva uppdatera med framför allt mer byxor i garderoben. Krukset är bara att det är så gräsligt tråkigt att shoppa kläder till mig själv!

Inga kommentarer: