torsdag 21 november 2013

Kvällens de blir inte som man tänkt sig, men bra ändå!

Hade bokat in mig på ett SomaMove pass men det blev inställt på grund av sjukdom och ersatt av spinning!
Spinning är liksom inte riktigt min grej men hade nästan ändå tänkt ge de ännu ett försök!
Sen ångrade jag mig och avbokade, började planera för ett hemmapass med kettlebell men då var det visst hockey på tv och vardagsrummet upptaget!

De blev helt enkelt ett annat pass, funktionell träning stark, idag körde vi 3 stationer med ca 4-6 övningar på varje!  2*1 minut! TUNGA vikter! 
Jo de känns redan lite i baksida lår!
Ändå var jag inte riktigt trött och nöjd efter passet så de blev 25 minuters löpning också innan jag gick hem!

Nu, efter lite fika och en dusch känns de skönt å lägga sig i sängen! Natten till i natt bjöd lillprinsen inte på nå mycke sömn inte! 

Inga kommentarer: