söndag 8 september 2013

Så underbart!

Innan jag åkte kändes 48 timmar dom en evighet! Ångesten rev i bröstet och jag funderade flera gånger på att stanna hemma!

Men en sån underbart härlig helg jag har haft! Fina fina människor, sång, gitarr, drinkar, dans halva natten, nattmat, efterfest med gitarrspel och vhsfilmer! 

Jag är så jäkla glad över att jag fått lära känna alla dessa människor från olika ställen i Sverige och att vi kan mötas upp och ha så grymt kul en helg trots att de är sällan vi ses!

16 timmars dans, 5-6 timmars sömn! 44 timmars glädje, skratt och kärlek! 
Längtar redan till nästa tillfälle vi får ses igen!
Å dansen, ja förstås var de magiskt, nästan alla danser, nästan! Grymt roligt iaf! 

Gårdagens middag på hamnkrogen! 32 pers, vi fyllde nästan hela restaurangen!


Förfest innan dansen, J har länge haft ett mission, att festa med mig och igår lyckades han!

Gitarrmys, J han är grym på att spela! Grym!

F tänkte till, beställde utkörning av pizza till dansen innan pizzerian stängde, vilket innebar nattamat kl 04.30, en gammal vhsfilm och en och annan öl, för några!

Precis så här känner jag mig nu, glad och med ett leende på läpparna! Lycklig över att få spendera helgen med alla fina!

Inga kommentarer: