måndag 29 juli 2013

Receptet på träning 21.30

Jag är inte alltid peppad, taggad till tusen! Absolut inte, ibland inte alls, snarare kräkless!

Men jag vet, förnuftet vet och kroppen vet hur bra de är efteråt! Hur mycket jag behöver träningen för att fixa allt annat! 

Ikväll var de inte jätte jobbigt, men så där lagomt drygt när Lillprinsen var nattad, jag låg där nerkrupen under hans täcke med världens mest gosiga onge på armen!
Klart de känns lockande att bara somna med honom!

Men efter klädbyte är 25% gjort, när dörren är öppnad är passet till 75% gjort, å skulle jag nu mot förmodan efter dom 10 första minuterna känna att NEJ jag vill verkligen inte mer så går de att sluta men de har hittills under alla mina år och alla mina timmar vigda till träning hänt!
Så vips är de sista 25% gjorda i bara farten!


2 km löpning i lite högre temp än vanligt, sen 5 omgångar med 10 övningar i tabataform!
Ungefär 35 minuter, mer behövdes inte för att jag skulle vara helt blöt i svett och alldeles mör i både ben, axlar, armar och mage!

Inga kommentarer: