fredag 5 juli 2013

Det finns inte dåligt väder...

Bara dåliga kläder!
Och det finns inga dåliga platser bara jäkligt nyfikna grannar!

Löpning i regn, det stoppar mig inte! Ska jag springa, springer jag!
Ibland kanske jag roddar om i veckoplaneringen. Går de kanske det blir löpbandet på gymmet istället för ute osv!
 
Men de där med dåliga platser, det stoppar mig inte!
I veckan var jag stått mitt emellan husvagnarna här på campingen och kört flertalet styrkepass. Imorse lika så!
Grannen tittade dock på mig, först lite "va tusan gör du" sen "galna människa" men innan mina 24 minuter var över kunde jag nästan ana en gnutta avundsjuka i blicken!

Jag hade sprungit 45 minuter och avslutade nu 24 minuters styrka! 
Hon satt i solstolen med tidningen vilandes på bilringarna och tomma ölburkar i en påse gömd i ett hörn!


Inga kommentarer: