tisdag 18 juni 2013

De tog emot men nu är lockarna borta!

Lillprinsen kom hem med pippilotter idag, sötare än de sötaste sötningsmedel. Han själv tyckte han va så fin! Min Älskade!

Lillskruttan tyckte dock de var dags att klippa henne, och när jag för ungefär 100e gången frågade om jag fick klippa Lillprinsen och han sa ja fick jag ta chansen!
De tog emot, hans fina lockar. Men de behövdes!
De blev inte lika på båda sidor och inte rakt men de kan man inte begära när det sitter ett yrväder under saxen!

Lite senare kom Storgrabben hem och ville bli klippt han me, luggen gick ju fint men sen satte mina frisörkunskaper stopp! Långhårig nanting och tjockt som vinterpälsen på en gråhund!
Efter en stund gav jag upp och klippte hej vilt! Blev bättre än förväntat men de hela slutade ändå tillslut med klippmaskinen och 4 cm!

Inga kommentarer: