söndag 31 mars 2013

Det var en plan

Eftersom hela 4 dagars ledighet fanns i almanackan hade jag planerat in lite extra träning. Hmm 4 dagar blev till 2 dagars ledig som tillslut resulterade i 36 timmars påskledighet.

Fredagen gick till skoterkörning och middag med halva släkten. Hela lördagen spenderades på jobbet och lika så idag.
Nu skulle jag kunna riva av ett pass här i vardagsrummet men barnen har inte somnat än så jag lär somna före dom.

Imorgon ska vi alla ut på sista skoterturen för denna säsong, Lillprinsen ville inte alls att jag skulle gå imorse och alla hade saknat mig idag så imorrn blir det prio 1 på familjen.
Men sen någon gång under eftermiddagen/kvällen ska jag hinna med iaf ett kort träningspass.

Jag vet att alla ursäkter är dåliga ursäkter och jag hade säkert kunna hitta någon liten lucka någon stans men nu blev de inte så, inte hitills iaf. Man kan inte träna igen förlorade pass men man kan se till så inte kommande dagar blir lika träningslösa.

Positivt är väl att jag inte suttit still många minuter förvisso, dåligt med mat har de blivit också så de jämnar nog ut sig ändå.

Inga kommentarer: