lördag 23 februari 2013

Inte på topp!

Bestämde mig till sist för att fara på dansen igår, men jag konstaterade snabbt att de nog var min sämsta kväll rent prestationsmässigt!
Ett tag funderade jag på att bara åka hem, men efter pausen ryckte jag upp mig. Såg till att få ett par danser med de bästa och sen kändes de bättre!

Jag var glad över att få stanna i sängen imorse med Lillprinsen medan karln tog de andra två på simskolan!
Tv4play och gos med Lillprinsen var precis vad jag behövde!
Efter lunch tog jag mig ännu en power nap och vaknade när J och M klev in genom dörren.
Killarna skulle köra skoter och vi andra roade oss med att handla och förbereda middagen!

Älgstek, potatisgratäng, vitlöksbröd och en god sallad!
Synd att min matlust inte riktigt är på plats!
Hungrig, ont i magen, äter, ont i magen...
Ond cirkel, hoppas de snart känns bättre!

Tills vidare tar vi nu en tidig kväll, främmen har just åkt och jag bäddar ner mig i sängen!

Inga kommentarer: