lördag 9 februari 2013

De blir bara bättre!

En fantastisk trevlig danskväll är nu slut, det är så härligt att glömma tid och rum, bara lyssna på musiken och känna in dansen tillsammans med sin dansparter. Ikväll utvecklade vi foxen lite jag och en av mina stora favoriter. De här kan bli något riktigt riktigt bra!
Att jag dessutom fick avslutningsdanserna med samma person gjorde de hela ännu bättre!
De finns en person jag alltid känner mig värdelös när jag dansar med, som tur var känner vi varann så ikväll fick vi fill en riktigt bra dans med hjälp av hans anpassning till mig, så då blev jag ännu lite extra glad!

Hemma igen möttes jag av en gossjuk Lillprins, så nu ligger vi här i hans säng och myser lite. Förhoppningsvis är han snart trött så vi hinner sova några timmar innan morgondagens bestyr drar igång!

Inga kommentarer: