måndag 28 januari 2013

VAB

Efter en trevlig danskväll igår kände jag att allt inte riktigt stod rätt till i halsen. De är inte de vanliga halsontet utan de är något mer...¨
Inte konstigt kanske då Lillprinsen hostar, snörvlar och nyser på mig stup i ett.

Idag är jag hemma med Lillprinsen som visserligen är pigg men hostar tills han kräks så fort de blir lite ansträngande.
Tur jag hade bytt plats på plugg och jobbdagar denna vecka.
Lillskruttan lämnade vi hos dagmamman sen följde vi med Storgrabben till skolan för läkarbesök och vaccination.

Fick ett ryck och städade matkällaren, 4 veckors matlista är gjord och en lång handlingslista.
Lite lunch är det nu dags för innan Lillprinsen ska sova och jag får plocka fram skolböckerna.

I em blir det stan en sväng, nya naglar och sen storhandling!

Inga kommentarer: