fredag 25 januari 2013

Dagens 130125


Första "Dagens-listan" för i år! 
DAGENS VILL HA: Känner mig nöjd idag, så inget speciellt extra.
DAGENS KLÄDSEL: Sitter fortfarande i träningskläderna, så svarta löparbyxor, rosa Reebok linne en gul/orange kofta och en filt över mig.
DAGENS SMINK: Snart, jag ska bara...
DAGENS FRISYR: Uppsatt i knut efter gympasset
DAGENS HÄNDELSE: Gym, ica, frukost, plugg
DAGENS LÅT: Försvinn ur mitt liv med Magnus Uggla spelas just nu
DAGENS PLANER: Duscha, äta lunch, plugga, hämta småtroll, fika hos mamma, mysa i soffan med småtrollen och dansa.
DAGENS SAKNAD: Lust att ta mig för saker som borde göras
DAGENS DUMMASTE: Värken i axeln som inte riktigt vill släppa
DAGENS SJUKA: Lillprinsen hostar väldigt och astman gör dom redan dåliga nätterna om möjligt än sämre.
DAGENS DROG: Avokado och ägg
DAGENS ROLIGASTE: Längtar till kvällens dans
DAGENS FAVORIT: Tv4play som gör de möjligt även för mig att hålla lite koll på vad alla andra som tittar på tv pratar om
DAGENS KÖP: Tortilla, baguett, ägg, cremefraich, kiwi, avokado, kalkon, solhavre
DAGENS GODIS: Det är inte lördag idag...
DAGENS HUMÖR: Pigg och glad

Inga kommentarer: