torsdag 20 december 2012

Över förväntan

Imorse lämnade jag alla tre barn på respektive ställen, Lillprinsen verkade pigg, jag tycker de är svårt ibland att bedöma bara på den korta stund man är vaken på morgonen, men då det var full fart hela gårdagen och natten varit hyfsad så fick han stanna.
Det är kort dag idag så han hinner med utelek, lunch och sovning, annars får jag ett samtal.

Tog tjuren vid hornen direkt efter lite frukost. Varför spilla tid på extra plugg när det kan komma frågor jag redan kan.
På första försöket kammade jag hem 6,8 p av 8 möjliga. Det räckte gott och väl till en godkänd dugga. 5 gånger ska duggan göras, varje gång kommer nya frågor och vi ska se det som en del i undervisningen.
De frågor jag inte alls har någon aning om hur jag ska lösa är nu kopierade och sparade för att tillsammans med tjejerna lösa efter nyår när det är fritt fram att diskutera frågorna.
Innan tentan måste det iaf vara gjort.Fastnar på samma typ av frågor varje gång så jag vet iaf vad det är jag behöver plugga på!

Nu när 3/5 test är gjorda ska jag ta en liten lunchpaus, innan dagen är slut ska jag ha gjort klart allt vad statistik heter, imorrn är det jobb som gäller och sen har vi 11 dagars ledigt. Tror jag iaf!

Inga kommentarer: