torsdag 25 oktober 2012

Handla ensam!

Det är sällan jag är helt själv och handlar, antingen springer jag in på ica när barnen är hämtade eller så trängs jag med alla andra storhandlande galningar på maxi.

Igår efter dansen åkte jag på coop, klockan var närmare 21,30 och jag såg någon människa men mötte aldrig en enda och inte behövde jag väja med vagnen heller.
Lyx på hög nivå, behövde aldrig känna mig stressad, var ingen som skrek på mig eller drog i mig eller sprang runt och lekte tittut bakom hyllorna.
Ingen som ryckte just den gurka jag tänkte ta mitt framför ögonen, ingen som körde på mig med vagnen och bäst av allt ingen kö!

Väl hemma när allt var uppackat fikade vi gofikat jag köpt med mig.
Gofika i detta läge var inte kakor eller bullar, nej bara gott bröd och gott pålägg!

Inte förrän efteråt kom jag på att jag planerat att inte äta något mjukt bröd på ett tag, de höll uppenbarligen visst bara i 2 dagar!

Inga kommentarer: