onsdag 26 september 2012

Skit internet!

Vi har ofta problem med vårt internet, och även fast vi för några månader sen fick någon ny mojäng så är det inte direkt bättre.
Jag börjar alltid dagen med att starta om dosan, sen kan jag hålla på ett par gånger till under dagen.
I övrigt funkar de rätt ok när de väl strulat klart.

Men idag, segare än segaste ADSL som man hade förr i tiden.
Jag känner mig inte stressad, nej då inte de minsta!
Planen var att hinna alla föreläsningar + att ha skrivit förklaringen till alla ca 90 ord.
En föreläsningen har jag inte ens fått upp, halva (av 11 minuter) är nu laddad på inte mindre än 2 timmar.

Så nu ger jag upp, M är och hämtar dom två som är hos dagmamman, själv ska jag göra mig redo för att följa med storgrabben på första handbollsträningen.
De är mycket nu!

Inga kommentarer: