fredag 15 juni 2012

Min fredag!

06.17 låste jag upp dörren på jobbet, sen var det fullt upp och inte en minut vila innan jag till slut fick gå hem strax innan 16!
En heldag kan man kalla det, jag fick förresten i mig en risifrutti just efter öppning och en smörgås, men den tryckte jag i mig när jag småjoggade med barnvagnen mot dagmamman för att hämta hem alla småtroll!

Synda gjorde jag idag oxå, bristen på ordentlig frukost och lunch gjorde att några centerbitar och några colanappar slank ner!

Planen om dans i Gräsmyr byttes mot soffmys med de två små och när mamma sen kom hamnade vi i solstolar på framsidan!
Värsta kvällsmackan, te och massa surr fick avsluta en riktigt fin fredag!

Imorrn befinner jag mig på samma plats som idag, men jag tänker inte öppna lika tidigt!

Inga kommentarer: