torsdag 28 juni 2012

Dag 26 – Vilken typ av person attraherar dej

För 15 år sedan hade jag en bild.
En bild av en inte så lång kille, mörkt hår, gärna bruna ögon.
Vältränad, fin mage, starka armar, varför inte en gymnast.

En person lika social som mig, utåtriktad, pratglad (men inte mer än mig) en vänlig men bestämd själ.
Envisheten ville jag gärna behålla för mig själv, men någon "mes" som aldrig skulle ge mig mothugg eller inte kunna svara emot när jag för hundrade gången försökte få någon respons.


Det var för 15 år sedan, utseendemässigt har jag misslyckats rätt totalt måste jag säga. Inte många rätt i den listan. Personlighetsmässigt måste jag nog dock säga att det stämmer rätt bra.
Efter 10 år tillsammans har man formats efter varandra, jag tror inte någon av oss ändrats speciellt mycket vi har bara lärt oss att anpassa våra egenskaper till varandra.

Inga kommentarer: