tisdag 19 juni 2012

Dag 22– Hur har du förändrats under de senaste två åren

Senaste två åren, det är alltså ungefär sen Lillprinsen kom!

Jag har blivit betydligt smalare, alla gravidkilon + några till är borta. Jag kan se mina biceps och mina vadmuskler har aldrig varit större sen jag slutade hoppa hopprep.

Jag har tre småtroll att älska, tre småtroll att bli smått tokig på och tre småtroll som aldrig gör mig göralös men de bästa av allt, tre små troll som ger så mycket kärlek att det är obeskrivligt!

Jag tror absolut att jag under denna tid har lärt mig en hel del om mig själv, hur jag vill ha det men främst vad jag inte vill.
Jag har lärt mig att säga nej innebär att säga ja till mig själv men det har tyvärr inneburit att vissa människor försvunnit ur mitt liv.
Jag har hittat energitjuvar, personer som tar mer än de ger och jag vet vilka som verkligen står när jag faller.

Jag har slitit som f*n för att få livet att gå ihop men när jag ser resultatet är jag stolt över mig själv, jag har hittat glädjen i att gå till jobbet och jag har hittat helt rätt utbildning.

För att ta sig upp till toppen måste man ner på botten, och även om jag faller ibland så ser jag alltid vattenytan.

Inga kommentarer: