måndag 18 juni 2012

Dag 21 – Ett av dina favoritprogram

Förr i tiden tittade jag väl nästan på allt, serier i alla dess former, såpor, underhållningsprogram osv.
Ni skulle sett mina listor till mamma när jag åkte iväg en vecka eller två till andra sidan atlanten eller de räckte visseligen med att jag åkte till Tyskland.

Måndag, kanal 5, kl 20,00
Tisdag, kanal 3, kl 19,30
             kanal 4, kl 20,00
osv... Ja ni förstår att de var inte lätt att vara min mamma just då, för när jag kom hem skulle jag självklart titta igenom allt och ni ska veta att humöret inte var på topp om hon missat ett avsnitt eller två.

Nu för tiden hinner jag knappt se på tv, det är tid jag prioriterat bort för att hinna göra annat.
Däremot har jag inget emot att slötitta på tv om jag ändå ska sitta i soffan.
Let´s Dance kan gärna få gå i bakgrunden, Fråga Olle Dokumentärerna är bra somna-till-program, CSI kan jag kika på innan jag ska sova.

Det enda jag verkligen följt sista tiden är nog Solsidan, där missade jag inget program och har jag inte haft något annat för mig såg jag ofta Familjen Annorlunda och nu sist, Älskling du har blivit en tjockis.

Som sagt inget jag bara måste se, men har jag lite tid över som jag inte behöver använda till något bättre så händer de att dessa program visas hemma hos mig!

Inga kommentarer: