tisdag 26 juni 2012

45 minuters tystnad!

Det var så länge sedan jag hade tid att sitta framför datorn, eller mer rätt att säga kanske är att de ar länge sedan jag prioriterade tid för att sitta framför datorm.
En snabb koll via telefonen på de "viktigaste" sidorna men sen blir de inte mer.

Under tiden jag satt hemma och pluggade blev icke skolrelaterade sidor något av en mental paus. En mikropaus från budget, juridik, sekretess osv.
Men så lämnades sista uppgiften in och jag ställde in mig på "sommarlov"
Sommarlovet varade dock inte många dagar, extrajobb här och något annat där.

Nu har jag snart gjort 1½ vecka av mina 7 på sjukhuset.
Inläggen kommer troligtvis inte dugga tätt eftersom jag inte kan skriva så mycket om mitt jobb, dagarna ser ungefär likadana ut och den tid som blir över ägnar jag helhjärtat åt småtrollen, mannen, familjen, vännerna och träningen!
Mycket troligt är att det kommer bli mer bilder än text här inne under ett tag, håll ut, om 5½ vecka tar jag åter igen sommarlov. Denna gång mer än en dag och då ska vi ut på äventyr!


Ikväll jobbar karln sent, Lillprinsen sövde jag först och de andra la sig snällt och tittade på film redan innan halv 8. Jag hann med en snabb dusch och matpåsen till morgondagen är gjord!
Ikväll prioriterade jag datorn och har roat mig med att läsa bloggar, lyssnat på musik och druckit te!

God kväll!

Inga kommentarer: