torsdag 10 maj 2012

Tjatigt!

De börjar bli lite tjatigt, men inte har jag sovit i natt heller.
Sa god natt vid 23,30. Knappt en timme senare 00,24 vaknade Lillprinsen sen sprang jag fram och tillbaka en 3-4 gånger innan jag tillslut tog min kudde och la mig hos honom.

Jätte mysigt tyckte han när han gosade in sig nära nära men handen innanför linnet.
Å visst är de mysigt men lite trångt!
2 timmar senare hade jag fortfarande inte somnat.

Den här morronen blir de med andra ord inte mycket gjort, hjärnan hänger inte me och koncentration finns inte.
Tur jag ska träffa tjejerna från klassen och diskutera uppgiften.
Kanske, kanske kan jag få någon ny infallsvinkel eller några blixtidéer.

Tills dess, skriva ut de jag åstadkommit hittills, göra mig klar, dricka mer te och få i mig en tidig lunch!

Inga kommentarer: