fredag 4 maj 2012

Det är fredag igen

Trots att denna vecka egentligen varit en kortvecka så har den kännt så otroligt lång!
Jag har ingen ork och ingen motivation till någonting.
Riktigt dryg känsla.

Om jag fick bestämma själv skulle min fredag se ut så här, skicka iväg karln och barnen, äta frukost och se på sjukhuset, lägga mig och sova en timme eller två, träna ett hårt gympass (inte ben, ajaj) äta lunch framför tv, läsa nån bra bok, kanske vila lite till innan småtrollen ska hämtas.

Bestämma själv får jag visseligen men lite mer diciplin behöver jag ha idag!

Barn och karl är ivägskickade, frukosten är intagen framför sjukhuset men de är nu planen ändras. Ett gympass ska jag hinna med men jag MÅSTE bara plugga. Hur trist jag än tycker att de är just nu.
Kanske kan jag varva de me lite andra tråkiga hushållssysslor så som dammsugning, dammtorkning och tvätt?

Inga kommentarer: