fredag 4 maj 2012

De enda som blivit ordentligt gjort

Träningen, gick iväg till gymmet och körde lite intervaller på löpbandet.
Eller jag snarare blandade powerwalk med lätt jogg och några ruscher.
Måste spara benen till morgondagens långlöpningspass.

Men sen sparade jag inte på krutet, lite ilska är bra att ta fram när man står där och bara vill ge upp de två, tre sista axelpressen eller dom sista 10 sekunderna av plankan känns som 10 minuter.
Nu är jag lagomt mör i hela kroppen, träningsvärk i lår och rumpa efter gårdagens pass och nu känns överkroppen helt slut!

Att jag dessutom fick avsluta de hela me en supergod lunch, en kopp te och en bit choklad gjorde denna fredag ännu bättre!

Pluggningen, ja den är lagd åt sidan och återupptas med nya krafter på måndag.
Istället ska jag röja upp i köket, hänga tvätt och duscha innan småtrollen ska hämtas!

Inga kommentarer: