måndag 28 maj 2012

Dag 6 – Skriv 30 intressanta fakta om dej själv

30 intressanta saker, jag tvivlar på att jag dels kommer på 30 saker men även att de skulle finnas så många saker som faktiskt är intressant.

  • Jag har flugit över kontinenten fler gånger än jag kan räkna på mina fingrar, dessutom helt själv. (men med esskort på de olika flygplatserna, de ÄR fint i loungerna.)
  • Lägg där till alla gånger jag flugit till andra platser i världen och jag kan inte ens börja räkna utan att tappa räkningen.
  • Jag har 4 systrar, två har flängt runt världen med pappa min.
  • Jag och mina systrar här "hemma" har vi alla varsin pappa. Praktiskt ibland, lite problematiskt andra gånger.
  • Jag började träna gymnastik som knappt fyllda 4 år och började tävla något år senare. Medaljer från alla tävlingar har jag ingen koll på hur många det blev.
  • Jag har tävlar i 3 EM i hopprep(Ungern, Danmark, England). Alla gånger gick de hyfsat bra.
  • Funderar över hur många SM de blev tillslut.
  • Skulle aldrig kunna leva utan min träning. (suprice)
  • Under min resa till Thailand 2002 piercade jag tungan.
  • Något jag gärna skulle göra om.
  • Under den resan blev jag grymt brun, speciellt på magen och ryggen vilket gjorde att de såg ut som två kroppar i en.
  • Karln fick "ragga" på mig bra länge innan jag fattade vinken.
  • Alla mina kompisar hade hajjat sen lång tillbaka, och försökt få mig att fatta.
  • Bilträffarna i Vallåkra är något jag saknar
  • + en hel massa andra saker från tiden i skogen
  • Fast de finns fler saker jag inte saknar
  • Jag flyttade 7 gånger på 3 år.
  • Nu tror jag inte att jag tänker flytta mer.
  • De bästa jag gjort i mitt liv är att sätta tre troll till världen.
  • Storgrabben är grymt lik mig till humöret vilket just nu får mig att slita mitt hår.
  • Men jag VET att de kommer vara till nytta.
  • Egentligen har alla tre mitt humör och de känns bra.
  • Jag "hittade" löpningen när storgrabben var liten och jag hade knappt om tid.
  • Nu är målet att springa halvmaran (2,1 mil) i mitten på augusti.
  • Jag är en "antingen-eller-människa"
  • Ska de göras ska de göras ordentligt eller inte alls.
  • Jag skulle jätte jätte gärna vilja ha en bäbis till.
  • Jag ser verkligen fram emot att få jobba i sommar
  • Lika mycket som jag sedan ser fram emot vår husvagnssemester
  • Intressanta, de vette tusan men 30 saker blev de iaf!

Inga kommentarer: