söndag 15 april 2012

Soffmys med Lillskruttan

När M åkt iväg på jobbet tillagade vi Lillskruttans önskelunch, blodpudding!
Om de inte vore för att jag måste läsa alla innehållsförteckningar i jakten på mjölk så skulle jag mer än gärna hoppa över att läsa just på blodpuddingen! Tur ja inte behöver äta den själv!

S stack ut me cykeln och Lillprinsen nattades! Då passade jag och Lillskruttan på att bädda ner oss i soffan under filten och se film, tror nästan jag slumrade till lite där också!
Sen fick vi besök av mormor och morfar som hade fika med sig!

Dagens middag blev grillad kyckling med en stor sallad!
Sen gick vi alla ut för att lasta As skoter och få in vår i garaget!
Jag passade på att skotta ut lite snö på vägen i hopp om att de ska tina fortare!
Kanske lagom till midsommar?

Inga kommentarer: