lördag 31 mars 2012

Middag med bästa mammorna!

Laddade hela gårdagen och när småtrollen skulle hämtas samlade jag ihop mig själv, tog lite tabletter å tänkte!
Vad kan va bättre medicin än en middag med mina fina mammor?!

Vi lagade grymt god mat och avverkade som vanligt alla samtalsämnen mellan psykoser, pengar, sex, barn, karlar, vin osv...
Jo nog tjattrades de på rätt friskt med 9 tjejer runt ett bord och en hel del vinflaskor!
Själv körde jag och agerade taxi på samma gång!
Planen var en tidig kväll men så roligt som vi hade så kunde jag bara inte slita mig!
01.30 stod klockan på när jag klev innanför dörren!

Hann inte ens lägga mig innan Lillskruttan vaknade av hostan, tig ner henne till madrassen på vårt golv, en stund senare vaknade Lillprinsen så där sprang jag skytteltrafik!
Till sist fick jag nog och M fick lägga sig med Lillprinsen!
En liten dryg timme fick jag sova innan barnen deklarerade morgon!

Inga kommentarer: