söndag 25 mars 2012

Lillprinsen är hängig!

Redan i fredags när jag hämtade honom va han lite spak, hostan var åter och snuvan också!
Men han var ändå pigg och på gott humör, pang bom efter middan hos syster slog en febertopp till och Lillprinsen somnade i min famn.
Sen har de fortsatt, upp och ner!
Pigg, kokhet, lite slö, kokhet!

Hoppas på en lite lugnare natt i natt än dom två tidigare.
Jag har både nattat och sen legat hela nätterna hos honom, mamma är bäst när man är sjuk!
Nu sover han iaf än så länge lugnt, får väl se när de byts mot aj, aj, mammma, mamma, maaaaammmaaaaa!

Imorrn ska han iaf vara hemma med mig på fm, sen får M komma hem och byta av då jag har tid med S hos astmaläkaren och sen träff med nya chefen! Sånt man inte kan missa.
Håller dock alla tummar för att Lillprinsen ska få hålla sig feberfri imorrn!

Inga kommentarer: