torsdag 2 februari 2012

Lillprinsen 18 månader

I söndags blev vår lilla grabb 1 ½ år. Så tiden bara rusar iväg!
Idag var de dags för 18 månaders kollen med spruta.
De va inte den glada spralliga killen inne i de där rummet, nej då han gömde sig nästan i mig och vägrade släppa den stadiga kram han gav mig.
Inte ens bygga torn med storasyster var acceptabelt.

Helt förtvivlad när jag klädde av honom och de va nästan så han lyckades få på sig byxorna själv.
Men 10 kilosgränsen är jussepass spräckt men mest förvånad blev jag över att han blivit hela 7 cm längre på dryga 5 månader. Inte konstigt att jag fått plocka bort en del kläder i 68.

Sprutan var nog mest obehaglig för storasyster som tittade på, Lillprinsen gav knappt ifrån sig ett ljud, men oj va glad han blev när skorna äntligen var på och han fick stega ut ur rummet!

Inga kommentarer: