tisdag 31 januari 2012

The day!

När vi tagit oss förbi Maxi och sakerna var inne och uppackade så bytte pappa om för en skidtur, K la sig i soffan och vilade en stund och jag såg en föreläsning och läste lite!
Lunch fick vi i oss strax innan 2 tiden och sen var de bara att städa undan och sen hämta hem småtrollen!
Pappa hade jobbmöte men K följde med mig på min promenad genom byn!

Lagom till middag kom mamma hit, och när de var uppätet och bortplockat kom mormor, morfar, syster och A för fika!
De blir rörigt och högljutt men riktigt trevligt ändå!

Nu sover alla barn, eller de ligger iaf i sängarna, jag har en hel del plugg kvar att roa mig me och Imorrn är barnen hemma hela bunten så då blir de inte mycke gjort!

Nää men kliva upp och va lite social kanske!
De är bara så mysigt här under täcket me en sovande Lillprins!

Inga kommentarer: