söndag 11 december 2011

Trots allt!

Vissa skulle verkligen vara avskräckta, hade Lillprinsen varit första barnet hade kanske jag också tvekat me syskon inom närmsta tiden!
Men trots att han nu är nr 3, och trots att han fortfarande, efter dryga 1 1/2 år inte gett mig en enda natt med några timmars sammanhängande sömn så känner jag mig fortfarande sugen på en till liten bäbis!

Ja må va spritt språngande galen efter den jobbiga tid dom varit,men en bäbis är en bäbis och jag älskar känslan!
Lillprinsen ligger fortfarande vaken här bredvid mig, 45 minuters sömn mitt på dan å nattuggla à la mamma!

1 kommentar:

Unknown sa...

Jag är helt säker på att ni kommer att skaffa ett till barn i framtiden!
Och ja, det är mycket jobb med att fostra ett barn ( och ännu mera med tre) ;-)
Men det positiva väger ju långt mera än det negativa...om du förstår vad jag menar?! :-)
MEN innan du bestämmer dig för att skaffa nästa lilla knodd så ska du och jag gå ut och dansa igen! Kollat ut någon Lördag än? *blink blink*