onsdag 30 november 2011

En dag på skolan

Åkte in på campus direkt i morse efter att ha lämnat av M på jobbet.
Fick en hel del läst och såg föreläsningarna.

Anledningen till att jag var där var för att gå på en föreläsning om "att plugga samtidigt som man har barn"
Riktigt intressant och vi fick en del tips på saker man kan tänka på.
Dessutom visade hon upp en undersökning som visade på att studenter med barn presterade bättre, tog i högre grad ut sin examen och studerade snabbare.
Ska leta rätt på undersökningen så ska ni få se!

Sen åkte jag hem, fixade middan och läste lite till!
Vet inte var kvällen tog vägen men även morgondagens middag är förberedd så långt de går!

När alla barn var nattade och grannen varit hit och kollat på vårt internet som fuckar sig plockade jag fram skolböckerna igen!

Å här sitter jag ju fortfarande, funderar över de juridiska problem vi fått.
Imorrn ska vi ses på skolan för att diskutera, så jag måste väl ha nåt att komma me!

Inga kommentarer: