tisdag 25 oktober 2011

Soffmys och pluggning!

Försov oss i morse och fick göra oss klar på en kvart!
Tänk att barnen faktiskt kan när de väl gäller!
Lillprinsen hade ingen feber men ändå lite varmare än normalt när vi klev upp.
Han somnade på väg hem från dagmamman så jag drog direkt fram alla böcker, papper och datorn.
Tänkte att man vet ju aldrig hur länge han sover men jag hann läsa och skriva närmare tre timmar!

Hade en riktig gladskit efter lite lunch och vi roade oss med lek i soffan och playhouse Disney, tillslut blev han ändå lite myssjuk och satt helt still i närmare en halvtimme och bara tittade på tv. De har nog aldrig hänt förr!

Hann läsa ännu lite mer på em när han tog sig en kortare tupplur å när de andra småtrollen kom hem gjorde dom mig sällskap vid köksbordet!

Märks iaf att Lillprinsen är på bättringsvägen då han har busat runt här ikväll, men han får en dag till hemma bara för att samla ännu lite extra krafter, annars är väl risken stor att han snart är sjuk igen!
Men Imorrn blir de pappa som får vara hemma, jag måste på skolan och har ändå så mycke kvar att jag behöver all tid jag kan få!

Inga kommentarer: