onsdag 7 september 2011

Inte ett dugg klokare!

4 timmar i en föreläsningssal, jag har ont i huvudet och i nacken!
Inte blev jag speciellt mycke klokare heller, men de va nog inte tanken.

Tanken med de hela är att vi ska få en helhetsbild av utbilningen, få en kort sammanfattning av alla kurser och infotmation om den kommande praktiken!

Imorrn fortsätter informationen och jag undrar var mellan blöjor, veckans midda, hämtning å lämningstider, möten, träningstider å annat informationen ska rymmas i min hjärna.

4 kommentarer:

Katta sa...

Vad är det för utbildning du börjat? Tycker förresten om att läsa din blogg. :)

Sandra sa...

Tack! Jag har börjat läsa Vårdadministrativa programmet, de är två år på distans!

Susanna sa...

Undrar samma sak som Katta, vad läser du för något. Känns som att nu när jag avslutat mina studier är det hur många som helst som har börjat. Typiskt också, vi hade ju kunnat plugga ihop annars :)

Sandra sa...

Susanna: kan du inte läsa ett par poäng till då ;)