onsdag 10 augusti 2011

Morronte hos C!

C ville ha lite kaffe sällskap på morronkvisten.
Jag traskade dit och blev som tur va bjuden på te istället.
Jag kommer nog aldrig lära mig dricka kaffe, de ser liksom mörkt ut på den fronten.
De luktar illa och de smakar gam till och med om man tar halva muggen med mjölk!

Nää jag är nöjd me mitt de, de finns många olika smaker att välja på!
Gott med en bit choklad är de också!

Sen traskade jag hem och fick laga lunch, efter en snabb sådan tog jag med mig killarn och gick till skolan där S skulle börja sin inskolning.
Jag drack te me de andra föräldrarna och S lekte med sina nya kompisar.

Kl 13 blev jag avbytt och tog med mig Lillprinsen och Lillskruttan till bvc.
Nästan ett helt kilo hade Lillprinsen gått upp på två månader, lysande!
Två stick i benen blev de också men jag hoppas han slipper feber, gnäll och gnöl!

Inga kommentarer: