måndag 29 augusti 2011

Måndag hela veckan!

Jag hoppas veckan fortsätter så här!
Hela dagen har varit bra, den började bättre än på länge!
Lillprinsen vaknade inte när jag klev upp så jag gjorde mig själv klar innan jag väckte småtrollen, när även de va klar 15 minuter innan vi skulle gå fick jag lov att väcka Lillprinsen!

Sen traskade vi iväg, först till skolan, sen till dagmamman.
Jag och Lillprinsen fortsatte hem till mamma och vi gick en morronprommis!
Hem, i me frukost och gjorde mig klar för en stadsresa!

Strosade runt, handlade lite, lunch och en mjukglass. Allt tillsammans med mamma och syster!
Kom hem med två par jeans, skor, skor till Lillskruttan och tyg till en sänggavel.
Jag som inte skulle shoppa alls!

Mamma släppte av mig hemma, hann mysa med Lillprinsen en stund innan syster ringde och bjöd dit oss på midda!
Tog visseligen med mig hälften själv men de är ju trevligt med sällskap!

Nytt träningskort hann jag fixa också.
Men nu är de nog dags att fundera på att sova så kanske de blir en lika bra morron imorrn!

Inga kommentarer: