torsdag 18 augusti 2011

En tur till stan!

Lite senare än planerat kunde vi packa ihop oss i bilen och åka till stan!
Första stoppet blev Kupan på Mariedal, fick ett tips om att köpa ett par begagnade regnbrallor och sy upp dom till Lullprinsen.
Minsta storleken drunknar min prins i!
Men inget fynd!
Sen vidare till Babyproffsen, köpte ett nytt regnskydd och beställde en plastmojäng till vagnen som gått sönder!
En sväng in på Elgiganten, där vi inte fick den hjälp jag tyckte jag ville ha, så Expert fick tjäna lite pengar på mig istället!
En ny, liten Mini Pc står nu på mitt köksbord!

Karln är mutad så nu sitter han och ska installera allt möjligt!
Sen är jag helt å hållet redo för plugget!

Vi avslutade med glass och handling på Maxi!
Väl hemma är vi rätt trött allihop!

Inga kommentarer: