söndag 8 maj 2011

Solig sönda!

Vaknade hos mamma på tok för tidigt enligt mig!
Lillprinsen tyckte de va morron 05,10 men med lite mat i magen och några leksaker så fick jag stanna i sängen till närmare 07.

Fikade gofrukost och sen gick jag ut och satte mig i solen på altanen.
Barnen lekte snällt och karln sov.

Lagom till lunch var vi hemma, slängde ihop en sallad av "grillresterna" och satte oss på altanen.

Lillprinsen somnade i vår säng efter lite mat och sov, hör och häpna över en timme helt själv.
Själv passade jag på att sätta mig på altanen med en kopp te, en ruta mörk choklad och en tidning.
Nu börjar de vara dags att fixa nå mellis, eller iaf börja tänka på vad vi hittar på idag!
Degen till kvällens pizza ska fixas och sen är de väl bara de vanliga kvällsbestyren kvar.

Ska avsluta helgen med ett hårt stepmuskelpass innan de är dags att krypa i säng!

Trevlig söndag!

Inga kommentarer: