tisdag 31 maj 2011

Sista dagen i maj 2011

Jag har just betalat räkningar och om möjligt blivit ännu mer deppig!
Fan va trist de är att nästan va helt pank innan ens den nya månaden börjat!

Ja, jag vet de är självvalt men de är trist ändå!
Passade på att anmäla föräldrapenning också när jag lix satt vid datorn, kom på att jag nog skulle ta lite extra dagar nu när de är sommar!
Nån som har något bra tips på att tjäna pengar utan att behöva göra så mycke, eller gratisgrjejer eller nåt liknande? :-)

Fick iväg några viktiga mail och har organiserat en del andra saker.
1½ timme framför datorn är ju inte svårt att fördriva.
Tur Lillprinsen min sover!

Men nu är jag klar så de gör de inget om han vill vakna och leka lite me mig, för nån vidare lust att städa har jag inte.
Tänkte passa på att äta och se förlossningskliniken tills dess att de är lektime!

Ladda inför kvällens lopp, å jag hoppas verkligen solen vill titta fram, iaf så vi kan fika ute efteråt!

Inga kommentarer: