onsdag 4 maj 2011

Så här var de...

I söndags natt strax efter midnatt fick jag ringa ambulansen för andra gången i mitt liv.
M hade fruktansvärt ont i magen (precis som tre gånger förr)
Strax efter 03 fick jag ett samtal och fick veta att de troligtvis var blindtarmen och att de skulle bli akut op.

Ingen sömn den natten iaf.

På måndag em trodde vi nog att han skulle få följa med hem, men vi fick åka hem utan karl och sov istället över hos mamma.
Lillskruttan höll på att kräkas i bilen just när vi svängde in på mammas kvarter, S grät för att han saknade pappa och Lillprinsen va trött och hungrig!
Vilken toppenkväll, men de slutade iaf hyfsat!
Igår fm fick jag hämta hem honom.

Visseligen är de lättare att va ensam när man är själv än ensam när den andra mest bara ligger i sängen.
Fast de går framåt.

Nu får han iaf känna hur de varit för mig tre gånger, ända skillnaden är att mitt sår varit drygt fem gånger större och att jag fått kliva upp i tid och otid för att ta hand om bäbisar och barn!

Imorse traskade jag iväg me barnen och sen på öf.
Nu är vi hemma en liten sväng innan barnen ska hämtas.
Sen blir de mellis och lek hos mamma innan vi avslutar em med midda på kyrkan.

Ingen kan säga att karln inte får de lungt och skönt omkring sig iaf!

Inga kommentarer: